در این نمایشگاه مجازی ما سعی کردیم با توجه به شرایط ومحدودیتهای بوجود آمده بعد از شیوع ویروس کرونا فرصتی را برای شرکتهای بزرگ و فعالین بخش کشاورزی دامپروری صنایع تبدیلی ماشین آلات وابسته و کشت گلخانه ایی برای معرفی و عرضه محصولاتشان فراهم بیاوریم لازم به توضیح است برگزاری نمایشگاههای مجازی می تواند به عنوان یک مکمل مناسب برای نمایشگاههای فیزیکی به حساب آمده و درکنار حضور در نمایشگاههای فیزیکی که تنها چند روز برگزاری آن بطول می انجامد و دارای هزینه های بسیاری است نمایشگاههای مجازی با هزینه ایی بسیار پایین می تواند به عنوان یک بانک جامع اطلاعاتی نیز عمل کرده و به معرفی هرچه بیشتر شرکتها و محصولاتشان منجر شود